sâmbătă, 7 martie 2009

Macbeth la Opera Română

Am fost la operă. Nu e pentru prima oară pe anul acesta şi cu siguranţă nici ultima.

Uimitoare desfăşurare de forţe, la un moment dat însoţitorii mei semnalau că erau 70 de artişti pe scenă, fantastice decoruri şi frumoase costume.

Pentru că nu am nici un fel de educaţie muzicală, am să spun doar că mie mi-a sunat perfect orchestra, iar dirijorul a fost stăpân absolut.

O poveste spusă cu maiestrie pe parcursul a trei ore de trudă năpraznică.

Să mai spun că un bilet la categoria I costă doar 53 Ron în timp ce un film la Mall e 25 Ron?

Inegal, precum societatea în care trăim!

Şi pentru că mâine este 8 martie, vreau să închei optimist spunând că bărbaţii nu pot face nimic de unii singuri, nici măcar o crimă. Dacă nu erau maşinaţiunile sofisticate ale lui Lady Macbeth, dorinţa de mărire a lui Macbeth nu se materializa. :)