joi, 22 ianuarie 2009

Dreptul la replică

Nu există adevăr absolut. Nici dreptate absolută.
Se poate să greşesc, se poate să mă pripesc, dar îmi asum totul.

Pledez pentru moderaţie în toate!

Mai pledez pentru eleganţă şi de aceea postăriile "mitocăneşti" am să le opresc mereu, aici, în casa mea.

Da, celor de la Quattro Stagione le accept un drept la replică dar doar dacă dovedesc moderaţie, dacă acceptă că nu sunt în regulă cu subsolul ăla, dacă dovedesc bunăvoinţă şi intenţia de a îndrepta lucrurile ce trebuie îndreptate.

Este adevărat, nu am văzut bucătăria, DAR nici nu am scris ca am văzut-o. Am văzut DOAR recipientele în care se ambalează mâncarea zăcând pe o podea murdară, deschise, neacoperite, în acelaşi birou cu documentele, în picioarele tuturor ce se perindau pe acolo.

Celor ce spun că mănâncă la restaurantele din lanţ, le spun DA, şi eu am mâncat la restaurantul din Aviatorilor, la cel de pe Şoseaua Nordului...Da, acolo bucătariile sunt la vedere şi totul este foarte curat.

DAR livrarea se face din subsolul din spatele pieţei 1 mai!!!! Acesta este un fapt ce se poate simplu demonstra.