vineri, 17 iulie 2009

Ozana Maria

O cheamă Ozana Maria , exista déjà undeva şi mă caută pe mine.


Nu, nu e în burtica nici unei mame iar în a mea nici atât pentru că burtica mea e stearpă.


Trupul meu e mort precum copacul neroditor. Oare mărul când nu mai are mere unde merge să înfieze? Dar părul? Cine vrea un măr sau un păr neroditor? Şi merele stricate sunt bune la ceva…La făcut ţuică!


O cheamă Ozana Maria şi are ochii mari pentru că mă caută cu privirea pe mine.

Are braţe mici, nervoase, agile, vibrând a nerăbdare să mă strângă în braţe pe mine.

Are picioruşe vii, zburdalnice, şi cred că aleargă spre mine.

Are o nevoie imensă de dragoste şi e gata să primească iubirea mea toată.

Ozanei îi e sete de tandreţe, de mângâiere, de alint, de râs zglobiu fără oprelişti şi pe toate acestea le aşteaptă de la mine.

Într-o zi, fericită zi, Ozana Maria o să mă găsească.

5 comentarii:

  1. Iti doresc din suflet ca ziua aceea sa fie cat mai aproape!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anemari, daca nu ar exista, Ozana Maria ar fi inventata pentru tine. Ai continuat cu demersurile pentru adoptie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Amalia, demersurile pentru adoptie le-am incheiat. Acum mi se cere sa astept. Iar eu stau cuminte in coltul meu si astept.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iti tin pumnii foarte, foarte stransi, sa fie totul bine. Copilul acela isi va rasturna nenorocul de pana la intalnirea voastra cu norocul de a te avea ca mama.

    RăspundețiȘtergere
  5. ozana maria un nume norocos :) mie imi poarta

    RăspundețiȘtergere