marți, 9 decembrie 2008

Vestitorii primaverii au luat-o razna

De doua saptamani, neintrerupt, ma asasineaza niste batranele ce insista sa vanda ghiocei la metrou. Sa plang? Sa urlu? Unde cresc ghioceii la sfarsit de noiembrie si inceput de decembrie? Parca trebuiau sa vesteasca primavara, asa am invatat eu la scoala. Cum sa le mai explicam noi asta copiilor de azi?
"Primvara care-ai fost, nu veni, n-ai nici un rost".
Azi am luat o decizie eroica: nu mai astept nimic. Nici zapada, nici pe Mos Craciun (si asta in curand o sa strige pe strazi Hoho ho inca din iulie), iar ghioceii nici atat caci nu mai au ce sa-mi vesteasca.

2 comentarii:

  1. ghioceii sunt usor de pacalit. te duci in padure, intinzi o bucata mare de plastic pe pamant, ca sa se formeze un fel de sera, iar sub acea folie, dupa un anumit timp, apar ghioceii. asta, daca e frig afara. dar daca zilele astea a fost cald, mai ales in sudul tarii, nu e exclus ca prin paduri sa fi aparut ghiocei, fara ajutor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci e trist. Foarte trist. Cum sa pacalim ghioceii? Ghioceii inocenti, pacaliti de oameni sau de vreme, au aparut inainte de vremi. Se pare ca e old news, doar eu, gasca, ma mir.

    RăspundețiȘtergere